tisdag 15 augusti 2017

Sardinien 2017 - hotellets strand

I närheten av hotellet så fanns det två stränder. Hotellet strand, som låg närmast, hade gratis solstolar och parasoll, men var tyvärr inte så där Medelhavsfin som man förväntar sig. Men den passade oss jättebra.

Jag är inget större fan av att ligga på stranden, jag hatar sand, men trots det var vi där några timmar varje dag. Andra dagen brände jag mig på en manet. Det sved verkligen, men jag fick hjälpa av badvakterna på stranden som sprayade på ett medel.











För att ta sig till och från stranden så hade hotellet ett litet tåg man fick åka gratis. Gissa om pojkarna älskade det. När jag frågade Didrik vad som var det bästa med resan, så var det tåget. Dock la han till att bada också.









Man kunde så klart även gå till stranden. På vägen dit fanns en liten sjö med Flamingos. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar