onsdag 2 augusti 2017

Bröderna Halldin 27/7

Semesterdagarna fortsätter. Tillbaka i Gävle igen. Imorse fick jag ett sms från Lindex om att de hade halva reapriset på all rea. Jag tog med mig båda barnen dit, inte så smart idé. De var inte alls på humör, men vi fick med oss varsitt par shorts till dem. 

Sen åkte vi till Boulognern. Solen sken och barnen var hungriga så de fick pannkaka från caféet som ligger vid gavleån. Vi hade en riktigt mysig förmiddag. 


Efter lunchen kom Marcus. Jag och Didrik spelade minigolf. Första gången för Didrik. När han väl koncentrerade sig var han riktigt duktig. Jag är verkligen ingen stjärna på minigolf, men det är roligt! 



Efter minigolfen åkte vi tillbaka till stan och jag kunde gå på Lindex i lugn och ro. Set blev en kjol, ett par shorts och två bikinis, för 350:-. Bra köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar