söndag 19 december 2010

Jul, jul strålande jul

I fredags var det julfest på jobbet, det var så himla kul och allt blev så lyckats. Vi var 5 stycken som hade planerat det hela och alla verkade jättenöjda :-) Jag avslutade kvällen på Kåren tillsammans med mina vänner, en mycket lyckad kväll!

I går åkte jag till Stockholm, med tåg. Och tro det eller ej så var tåget i tid, trots att det snöade som bara den. Tacka vet jag det gamla hederliga tågen, Intercity. X2000 tåget som skulle ha gått 15 minuter innan mitt tåg var inställt.

När jag kom till Stockholm åkte jag till Vällingby Centrum och tittade lite i affärer. Jag tänkte "Jag måste ju gå i lite affärer som inte finns i Gävle" så jag gick inte på förstas bästa affär och det var en skoaffär. Där hittade jag skorna som jag ska ha på mig på bröllpet, helt fantastiskt fina :-)

Sedan var jag på julmys hos Julia i Grimsta. Det var så kul att träffa tjejerna igen. Jag har inte träffat dem sen Lisa och Jons bröllop. Lisas mage har växt, och den var så fin. Nu är det inte långt kvar tills lilla Viggo ser dagens ljus. Julia har två små söta kissekatter, Astrid och Selma, jättefina och små. De var uingefär hälften av mina monster där hemma.

Idag blir det en lugn dag framför TV:n och all vintersport innan det bär av med tåg hem till Gävle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar