söndag 26 december 2010

All I want for christmas is you

När det kommer till julklappar är jag fortfarande ett litet barn. Dock tycker jag nu för tiden att det är minst lika roligt att ge julklappar som att få. Förra året gick jag och Marcus lite bananas när det gällde julklappar, så vi bestämde oss för att inte köpa för alltför mycket i år.

Men eftersom jag har världens bästa blivande man så fick jag ändå superfina paket! En bok, Elsas värld av Sofi Fahrman; jag älskar chic-lit :-) och så fick jag ett par superfina Thomas Sabo-örhängen, som matchar Thomas Sabo-halsbandet som jag fick i födelsedagspresent. Nu har jag hittat en Thomas Sabo-ring som jag bara MÅSTE ha!!!
Jag och Marcus hade inte önskat oss så mycket mer än pengar till vårt bröllop, och det fick vi oxå. Vi fick ett presentkort till vigselringen och pengar som kommer att användas till vår bröllopsresa, som vi förhoppningsvis ska boka på tisdag :-) Jag tror att jag har bestämt mig för hur min vigselring ska se ut, och antagligen blir det någon av de här :-)
Marcus hade bara önskat sig en sak av mig och det var en ny mobiltelefon, så då fick han pengar till en den; en HTC Desire HD. Den är hur stor som helst, men oxå hur häftig som helst. Jag vill oxå ha en ny mobil, men jag får minsann vänta, för den kostnaden finns inte med i vår budget för 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar