söndag 19 december 2010

Friends will be friends

Oj oj oj, vad har hänt med min blogg. Det är ju ren skandal att jag inte har bloggat på snart 1½ månad, men jag har haft fullt upp på jobbet. Det har blivit många sena kvällar på jobbet på senaste tiden. Det är ju snart bokslut och mycket som ska ordnas innan dess.

På begäran och egen vilja så har det nu blivit dags att ta tag i bloggandet igen!!! Bättring utlovas. Det har hänt mycket sedan sist! Förutom jobb har det varit några hektiska helger..

Mina älskade vänner Sofi och Katrin har varit på besök. Det blev en mycket rolig kväll!
Vi har haft maskerad hemma hos oss. En mycket lyckad tillställning, med mat, tävlingar och en del alkohol. Temat på festen var länder och folkslag. Alla som kom hade verkligen gått in för temat. Temafest är ju bland det roligaste som finns.
Sista helgen i november var jag och Marcus i Stockholm. Vi var på Stockholm Brud och Fest och köpte slöja och underkjol till mig och provade ut bröllopskläder till Marcus. Från början hade han tänkt ha smoking, men så blev det inte. det blev något mycket finare. Han var så stilig i sina kläder. Vi har även valt florist och beställt alla blommor. Alla inbjudningar är klara, men inte ivägskickade riktigt ännu. men snart så kan jag bocka av det från listan också :-)

När vi var i Stockholm hann vi också med att träffa Sara-Li :-)

Vi har lyckats tapetsera hallarna och trapphuset, det blev så sjukt bra! Varje gång jag kommer hem så njuter jag av att vi har fått det så fint! Min kära vän Johanna och hennes sambo Joel har blivit föräldrar till en söt liten flicka, Doris Madeleine. Hittills har jag bara sett henne på bild, men imorgon så får jag äntligen träffa den lilla familjen! Det ska bli så mysigt!

Det var en liten sammafattning av som har hänt i mitt liv den senaste tiden. Har säkert glömt något, men det var kanske inte så viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar