tisdag 9 oktober 2018

Bröderna Halldin 24/9

Vart tar tiden vägen. Veckorna bara springer iväg. Det har varit riktigt fint väder de senaste dagarna. I onsdags var det kanonväder, 22 grader varmt och sol och det lyckades jag tajma med min tidiga dag på jobbet. När jag hade hämtat barnen cyklade vi hem och hoppade studsmatta och fixade i trädgården. Barnen tycker faktiskt att det är jätteroligt att hjälpa till i trädgården.



Igår klev jag upp med killarna när de vaknade. De satte sig i soffan, medans jag plockade lite. De var så fantastiskt gulliga med varandra.


Jag och Marcus lämnade barnen hos mormor och åkte och kollade på tapeter till vårt gästrum/datorrum på nedervåningen. Jag har fått för mig att vi ska tapetsera om och lägga nytt golv. Det finns ju så fantastiskt fina tapeter. De här har jag fastnat för. Vi har inte bestämt oss ännu, men jag hoppas att det blir någon av dessa.


Igår kväll hade vi lite folk över på middag och spelkväll. Det var fantastiskt trevligt. Dock blev det VÄLDIGT sent så idag har vi varit tröttmössor. Barnen tog lite sovmorgon, till strax innan 8, men vad gör det när man inte gick och la sig förrän kl 4.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar