fredag 11 maj 2018

Bröderna Halldin 6/5

Äntligen har vårvärmen kommit och det med besked. Vi har verkligen njutit i helgen.

Jag inledde helgen med att ha några kollegor över på middag i fredags kväll. Vi åt lasagne och drack vin. Väldigt trevligt! 

Igår morse tog jag och barnen en promenad i det härliga vädret. 

Sen tog vi en tur förbi Bilmetro och kollade lite på bilar. Jag har fått för mig att vi ska byta bil. Dock är vi inte alls överens om vad det får kosta. Sen åkte vi till tågstationen och åkte ångtåg till lokstallarna och kollade lite snabbt där. Barnen var överlyckliga. 










Idag har Didrik mest hängt med sina kompisar. De är ett gäng på fyra killar som cyklar omkring i området. Didrik har även en kompis från förskolan här i området som han leker mycket med. Så det är minst sagt full fart. Jag har mest hängt med Love. Det går framåt med hans tal i en radande fart. Det är så roligt! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar