torsdag 3 maj 2018

Bröderna Halldin 27/4

Jag inledde löningsfredagen med frukostshopping med en kollega. Det blev en superfin blus till mig och ett par shorts och skor till Didrik.
 
När jag hade jobbat klart för dagen cyklade jag och hämtade barnen. Didriks avdelning satt ute och åt mellis när jag kom. Det var ganska varmt och skönt ute. Vi hann bara hem och vända innan det var dags för gympa och träning för Marcus och barnen. Jag passade på att springa medans de var borta.

När de kom hem åt vi middag och åkte sen ner på stan. Jag köpte ett par nya byxor och en topp på Lindex. Marcus köpte två pikéer från Peak. Många affärer hade jättebra erbjudanden. 

Efter shoppingen hade vi fredagsmys på Espresso house. Det var så jag lyckades lura med mig familjen ner på stan. 




Vi hade en jättemysig kväll. Det är så härligt att barnen börjar bli större och uppskattar sådana här kvällsaktiviteter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar