torsdag 14 september 2017

Bröderna Halldin 10/9

Herregud vad tiden går fort. Veckorna bara rusar iväg.

Igår kväll var familjen Rogsberg här. Vi hade en jätteroligt kväll, som vanligt. Barnen lekte bra tillsammans och somnande alla fyra vid 20-tiden. Vi vuxna fick massa timmar ensamma. 
Idag har vi varit lite sega. Love sover lite halvtaskigt, är vaken varje natt, men nu har vi kommit på hur vi snabbast får honom att somna om och sova längre på mornarna. Jag går in och lägger mig med honom när han vaknar. Ibland vaknar han mitt i natten och då sover jag med honom. Ibland hela natten, ibland bara några timmar. Vaknar han vid 5 sover jag med honom tills det är dags för mig att få upp. Love har en juniorsäng som är 70 cm bred och rättt hård, så jag sover inte jättebra med honom, men är iallafall piggare nu än innan. Hade så klart varit ännu skönare med en vanlig 90-säng, men Loves säng är så fin så jag vet inte om jag är redo att ge upp den ännu.

På eftermiddagen idag tog jag med mig barnen ner på stan. Didrik skulle prova skor. Efter skoprovningen gick vi till en lekpark på Söder. När vi var borta byggde Marcus i källaren. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar