måndag 29 maj 2017

Bröderna Halldin 24/5

Äntligen har det kommit lite sommarvärme till det här landet. Och det lagom till långhelgen Kristi Himmelfärd. Det har blivit många jobbtimmar för mig den här veckan, så idag när det var halvdag passade jag på att jobba hemifrån. Hade egentligen tänkt vara ledig, men fick en sak i sista minuten som jag var tvungen att göra klart idag. Så jag jobbade fram till kl 10. Sen sprang jag och sen hängde jag med Love medans Marcus snickrade i källaren.
Vi cyklade till föris och hämtade Didrik. Han ville visa allt för mig och att jag skulle hälsa på all personal. Som att jag aldrig hade varit där förut, sötnosen. Vi passade på att gå förbi Tomtebo, där Love ska börja i augusti. Efter föris cyklade vi till Ica och köpte varsin glass.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar