lördag 4 februari 2017

Fredagsmys

Vilken shoppingfredag jag hade igår. Det började med att jag och en kollega var på VIP-shopping på HM på morgonen. De hade 20% på ett helt köp och halva reapriset. Jag fyndade som bara den. En kostymkjol, en topp, en topp till mamma, en finklänning och ett träningsset till Didrik för 188:- och en kavaj, en klänning och ett par jeans till Didrik för 588:-. Allt passade så himla bra.




På lunchen var jag på Intersport och fyndade på deras rea. Jag har sagt i flera år att jag måste köpa nya skidkläder och i år hände det. Det blev en marinblå jacka från Peak och ett par svarta täckbyxor från McKinley. Efter att ha använt ett presentkort som jag fick av jobbet i julklapp (300:-) så blev det 2300:- för både jacka och byxor. Helt överkomligt.




Vi avslutade den här braiga fredagen med riktigt fredagsmys, plockmat och sen popcorn och filmen Flygplan 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar