fredag 17 februari 2017

Alla ❤ dag

I tisdags var det alla hjärtans dag. Jag som tycker att man ska fira allt som går att fira älskar den här dagen. 

Dagen började inte ultimat med alldeles för lite sömn, men blev en riktigt mysig dag till slut. 

Jag slutade tidigare från jobbet. Marcus och barnen kom och hälsade på. Didrik har länge velat komma till mitt nya kontor och nu fick han äntligen det. Sen gick vi på stan en snabbis. Marcus köpte nya skidkläder. En nästan likadan jacka som jag köpte och ett par svarta skidbyxor, båda från Peak Performance. Jättesnygg.

När vi var klara med inköpen gick vi till vårt favoritcafé och åt middag. Jag, Didrik och Love delade på två portioner American pancakes med sylt, grädde, lönnsirap och glass. Mums! Barnen skötte sig exemplariskt och vi hade en riktigt mysig kväll. 



När vi kom hem var det dags för paketöppning. Didrik och Love fick en brandstation till deras träjärnväg. Succé! Didrik har sagt länge att han vill ha den och när vi hittade den på Ica maxi med 40% rabatt kunde vi inte låta bli. De blev överlyckliga. Det är så härligt att se lyckan i deras ögon när de får något de verkligen har önskat sig. 


Jag fick ett par Hestrahandskar som jag hade önskat mig och en jättefin ros och Marcus fick en löparmössa och löparhandskar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar