söndag 15 februari 2015

Alla hjärtans dag 2015

I år firades inte Alla hjärtans dag på något speciellt sätt, förutom att vi var på rally. Men så klart fick vi alla hjärtans dags presenter.

Marcus fick två biljetter till Skid-VM i Falun av mig. På lördag ska vi och titta på Skithlon för både damer och herrar. Det ska bli så himla roligt.

Jag fick en superfin träningsmössa av Marcus. Jag har tänkt att jag skulle önska mig den, men jag har inte sagt något om det. Men Marcus läste tydligen mina tankar.

Didrik fick en liten bil, och han har lekt med den nästan oavbrutet.

Av mamma och pappa fick jag och Marcus biljetterna till Rally Sweden, och Didrik fick en gunga.

Av oss fick mamma och pappa en förstoring från fotograferingen vi gjorde i höstas och varsitt par supervarma strumpor.

Trots att dagen inte var så superromantisk så var det en jättebra familjedag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar