onsdag 6 februari 2013

Dagens Didde 5/2

Igår tog vi en riktigt lång promenad, med pansarvagnen. Vet inte om jag inbillar mig, men jag tycker att Didrik sover bättre i den nya vagnen. Jag var in en snabbis hos Marie och Didrik fortsatte att sova i vagnen, jag tror att det är första gången det händer :-) Jag är fascinerad över att han alltid toksomnar i vagnen. Från gallskrik till sömn på någon minut. Men det funkar bara om han har sin overall på sig.

Igår kväll var jag och Didrik hemma hos Marie och Asta. Didrik fick prova Astas babysitter, som har både vibration, ljud och ljus. Han gillade den i början, men tröttnade efter ett tag och återgick till att vara lite halvmissnöjd.

Sen jag slutade äta min järntabletter så verkar det ha blivit bättre i Didriks mage, men han är ändå ganska missnöjd på kvällarna.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar