onsdag 20 februari 2013

Daddy cool

Vet att det finns en del människor, kanske även ni som läser, som lyfter lite på ögonbrynen åt att vi redan har haft barnvakt åt vår lilla klimp så många gånger. För oss är det viktigt att få vara Maria och Marcus, ett par, också. Det betyder inte att vi älskar vår lilla kille mindre för det.

Jag tycker också att det är viktigt att Didrik får en nära relation till flera personer; till hans pappa, hans mormor och morfar och hans farmor och farfar.

Jag känner mig oerhört lyckligt lottad som har både mina och Marcus föräldrar på promenadavstånd. De är pensionärer hela bunten, så de har nästan obegränsat med tid för sitt lilla barnbarn :-)







1 kommentar:

  1. Jag tycker ni gör helt rätt som tar er egentid. Det behöver varje förälder! Ni vet vad som är bäst för Didrik och er familj. <3 /Marie

    SvaraRadera