söndag 24 februari 2013

Dagens Didde 22/2

Det blir som sagt bara sämre och sämre med Didriks sömn. Natten till fredagen var Didrik vaken varannan timme och åt och kl 9 tyckte han att det var dags att gå upp. Jag behöver kanske inte säga att jag var tröttare än tröttast. Men då kom världens bästa föräldrar och tog med sig Didrik ut på en promenad och jag fick sova lite till. Mitt på dagen var vi på bomässa.

På kvällen var farmor och farfar barnvakt till Didrik. Det gick som vanligt jättebra. Marcus fick sig Alla hjärtans dags present. Vi åt sushi och sen var vi på bio; A Good day to die hard. Den var bra, men jag tycker att det tidigare filmerna är bättre. Didrik sov nästan hela tiden vi var borta. Sen var det iofs svårt att få honom att somna, men vid 0:30 gav han upp. Marcus tog honom på kvällen så att jag fick sova. Jag somnade som en stock så fort jag la huvudet på huvudkudden.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar