söndag 24 juli 2011

20 dagar kvar

Tiden går väldigt fort och nu har nedräkningen börjat på allvar! Nu kan till och med jag hålla med om att det bara är 20 dagar kvar. Om jag är nervös, nej det skulle jag inte vilja påstå. Det enda som känns lite så där är att bilen från kyrkan till Engeltofta inte är spikad ännu... Men det löser sig alltid. Gifta blir vi hur vi än vrider och vänder på det.

Söndagen började med löpning, alltid lika skönt. Sen var det bröllopspyssel som stod på schemat. Mycket är redan fixat, men inte riktigt allt. Jag klippte hjärtan och Marcus började med bordsplaceringsplansh. Jag som ville att allt skulle vara klart redan, men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Efter klippandet och klistrandet så tog vi tag i vår baksida. Vi rensa
de i våra hallonbuskar. Det behövdes verkligen. Skulle ha tagit en före-bild, så att skillnaden verkligen syns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar