fredag 29 juli 2011

15 dagar kvar


Välkommen efterlängtade helg! Trots väderprognosen så sken solen hela dagen idag. Tog en långlunch med Karin och Maria. Asiatmatsbuffe kan vara det godaste i hela världen!

Sov en stund i min solstol när jag kom hem. Sen kom Marcus hem med en ny brevlåda. Det blev SÅ fint. Äntligen en brevlåda som det får plats lite post i.
Trots att jag var hur trött som helst så tog jag mig ut och sprang, jobbigt, men ändå skönt.

Efter middagen åkte vi ut till IKEA och köpte dörrar till en av våra garderober, som har varit utan i i över ett halvår. Det blev spegeldörrar. Det kanske inte är det allra finaste, men eftersom vi inte har någon helfigursspegel längre så är det mycket praktiskt.

Ikväll har vi fixat lite i trädgården och jag håller på och tömmer min lilla dator på bilder, så att jag får plats med alla från bröllopet samt alla filmer och TV-avsnitt som vi ska ha med oss på smekmånaden :-)

Det låter kanske inte som att vi har gjort så mkt bröllopsrelaterat idag, men tro det eller ej så fanns de här sakerna med på min att göra lista innan bröllopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar