måndag 25 juli 2011

19 dagar kvar

Måndag idag igen. Helgerna går alldeles för fort. Men som tur är så går dagarna på jobbet fort de också. Idag hade vi en tyst minut på jobbet för att hedra offren i Norge. Till och med TV var där och filmade. Känns rätt hemskt att sitta och fundera på vilken kartong jag ska ha mina hjärtan i när något så hemskt har hänt i vårt grannland. Jag är väldigt glad att vi inte gifte oss i lördags.

Kan inte påstå att det är något sommarväder precis, men lyckades iallafall få lite sol på näsan idag. Jag som jobbar på brännan till bröllopet. Det går verkligen så där. Bor visst inte i rätt del av landet för det.

Idag har jag gjort en Att-göra-lista på saker som vi måste göra innan bröllopet. Det är över en A4-sida. Lika bra att börja jobba direkt. Marcus satt igång med listerna på övervåningen och jag har piffat upp en kartong och beställt en undervattens kamera.

Jag håller även på att gå in mina skor som jag ska ha på bröllopet. Jag har två par, ett par högklackade och ett par fina ballerinor. Man kan aldrig har för många skor :-)
Och nej, ingen nervositet ännu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar