tisdag 26 juli 2011

18 dagar kvar

Idag har solen skinit, inte hela dagen, men iallafall några timmar.

Klockan 15:00 var jag på provsminkning på Make Up Store inför bröllopet. Hur kul som helst. Det känns verkligen lyxigt att bli sminkad. Kanske något man skulle göra lite oftare :-) Det blev hur fint som helst och jag känner mig verkligen supervacker!

Det tog ca en timme, sen gick jag och Marcus runt på stan. Jag fyndade en bikini för 46:- på Stadium. Så nu blir den en smekmånadsbikini. Bikinisar är en annan sak som man inte kan ha för många av.

Ikväll var det Date Night. Marcus bjöd mig på Church Street. Hur gott som helst, men är fortfarande, 4 timmar senare, alldeles för mätt! Tur att vi inte äter där så ofta.

Idag har vi börjat bocka av lite saker på Att-Göra-Listan. Vi har bland annat köpt en tack för hjälpen present och mailat över passagerarna i bussen till vår toastmaster. De minsta sakerna finns med på listan, om de inte finns med där så kan de glömmas bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar