söndag 15 augusti 2010

Stereo Love

Ännu en helg har nu flygit förbi, och vilken helg det har varit! Den började med att Marcus fyllde år. Jag promenerade till Marcus jobb i fredags eftermiddag. Vi åkte ut till Furuvik och gick på Furuviks Parken. Som tur var hade vi gratis inträde, annars hade jag aldrig tyckt att det var värt det, men det var mysigt i det fina vädret. Efter att ha varit i parken i några timmar så badade vi i Trösken, riktigt avsvalkande.













Efter badet bjöd jag min älskade på middag på Texas Longhorn, mums!

Igår klev vi upp i tid och städade och gjorde pajer. Kl 12:00 var det dags för födelsedagslunch för Marcus släkt. Det var som vanligt trevligt. Jag hade fixat så att alla gick ihop om en present. Han fick pengar så att han kan köpa sig den enorma Weber-grillen som han har velat ha ända sedan vi flyttade in i rad
huset:-)


När lunchgästerna hade gått så kom middagsgästerna. Alexandra, Patrik, Lina, Stefan och Andreas kom på besök ända från Stockholm. Det var så himla kul att träffa dem igen. Och den här gången var det inte så länge sedan sist. Vi åt kräftor, drack vi och njöt av den underbara sommarkvällen. Det är så himla kul att umgås med dem! Och jag saknar dem massor! Det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra, men det blir dessto roligare när vi ses!










Söndagen har bjudit på fantastiskt fint väder. Det sägs att det är de sista sommardagarna nu... Känns som att sommaren har gått fortare än vanligt. Men det kanske beror på att det har varit fullt upp och att jag går och längtar till den 16 september. Imorgon är det bara en månad kvar tills vi åker. Det känns helt galet och helt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar