onsdag 11 augusti 2010

Eternal flame


Jag är ju inte direkt känd som en förhållande tjej. Men när jag väl träffade min prins så är det för alltid. Den 5 augusti firade jag och Marcus 3 år. Jämfört med många av mina vänner så är ju 3 år ingenting, men för mig är det en evighet, på ett positivt sätt. Vi firade med en mysig picknick vid havet i Vårvik. Jag fick även en jättefin present, en berlock till mitt Thomas Sabo armband; två ringar en vigselring och en ring där det står Eternal Love. Den ska jag garanterat ha på mig när vi gifter oss om ett år.

I helgen hade vi inflyttningsfest. Det var så galet kul! Vi var 25 personer, och det var en så bra blandning på folk. Många av de som vi tycker om allra bäst!






På hemmafronten går det framåt. Vi har nu fått upp tavlor, lampor, nya fönsterbrädor, m.m. Det börjar likna ett hem nu! Nille trivs, äntligen. Han är så duktig utekisse. Kommer nästan varje gång jag ropar på honom. Han ängar mycket tid att sitta på framsidan och spana. Han är lite mammig, så han går inte så långt. Nu måste han dock vara inne ända tills på lördag. Han har fått en skada på hornhinnan och fått antibiotika. I måndags kväll när han kom hem så kunde han inte öppna ögat. I tisdags morse ringde vi veterinären och de tyckte att det var lika bra att komma in med honom direkt, och tur var väl det. Han är redan på bättringsvägen, men får vara inne några dagar till, till hans stora förtret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar