tisdag 26 januari 2010

Vi drar till fjällen


I söndags provåkte jag mina nya skidor, vilken fantastisk känsla... Jag är så himla nöjd... Jag och hjärtat åkte till Kungsberget på morgonen. Köpte ett 3-timmarskort, åkte 12 åk, vilket tog 1 timme och 20 minuter, sen gav vi upp, så kul var det att åka i Kungeberget... Men skidorna var fantastiska :-)

Dock reklammerade jag skidorna i Valbo på vägen hem... Det var ett fabriksfel på dem. På ena sidan var det en bula på undersidan, de hade misslyckats med borrningen av bindningen. Typiskt när man har hittat ett par perfekta skidor, men jag ska få en ny i slutet av veckan, eller början av nästa...

I fredags hade vi fest här hemma... Det blev en hel del folk, mycket trevligt... Med tanke på alla flaskor som vi plockade bort i lördags, så hade nog alla riktigt trevligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar