torsdag 21 januari 2010

Stronger

Jag älskar att gymma, jag har blivit helt frälst... Jag gick på gym för första gången i mitten på december, och nu tycker jag nästan att det är roligare än att gå på pass... Men jag tror att det allra bästa är att variera sig... Jag var på gymmet idag efter jobbet, eller rättare sagt på arbetstid... Vi har en timmes friskvård i veckan, då vi får gå och träna på arbetstid... Det är helt fantstiskt... Men nu har jag hört rykten om att den kanske ska försvinna. Hoppas inte!

När jag hade tränat klart så träffade jag min älskade på stan, vi åt middag, och sen gick vi på bio; Snabba Cash... Dessvärre var filmen en besvikelse... Boken var SÅ mycket bättre, men så är det ju nästan alltid när man ser en film som är baserad på en bok som man har läst... Men Marcus tyckte den var jättebra, förutom slutet.

I helgen var vi på Pulkafest hos Christoffer och Marie ute i radhusidyllen i Bomhus... Det var så himla trevligt! Precis som på den gamla goda tiden... Jag tror att vi alla insåg att vi träffas alldeles för sällan nu för tiden... Men det ska det bli ändring på... Så imorgon ska vi ha fest här hemma hos oss... Men det är ju trots allt fredag, så det kanske inte blir riktigt lika livat...

Jag har glömt att skriva en sak... Jag har fått hedersuppdraget att vara toastmaster på Christoffer och Maries bröllop! Det ska bli så himla kul! Och jag har redan börjat planera lite, man kan aldrig börja planera för tidigt :-)

Kissekatterna växer, båda två... Nille har varit lite krasslig, men nu är han sitt gamla vanliga jag igen... Kissarna jagar och brottas med varandra, dag som natt, tyvärr... Imorse väckte de oss kl 5. De busade runt i sängen och brottades...

Nu var det visst dags att sluta blogga, det är någon annan som vill ha min uppmärksamhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar