onsdag 13 januari 2010

Åh, en sån härlig dag; la la la la la

Idag har jag skrivit på anställningsavtal för hela 2010, känns verkligen superbra! Så nu är det bara att börja planer för semestern 2010 :-) Först blir det Saalbach v. 9 med Stockholmsgänget, där underbar skidåkning och riktigt bra röj väntar (förhoppningsvis). Sen har vi pratat om att göra en långresa i höst, eventuellt till Kalifornien och Hawaii, men det är absolut inget bestämt. Men det är lika bra att börja planera nu :-)

Efter en kvällsfika på Mocca med Maria och Johanna så trodde jag att det skulle bli en tidig kväll, men nu ligger jag här klarvaken och klockan är redan 22:30. JAg som ska upp kl 06:30 och gymma imorrn bitti. Det ni :-) Kanske inte ska vara för kaxig förrän jag verkligen står där på Cross Trainern kl 06:45...

Dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar