onsdag 20 juni 2018

Bröderna Halldin 3/6

Och så har ännu en helg sprungit förbi. Vi skulle egentligen ha varit i Sthlm hela familjen, men våra vänner blev sjuka så jag åkte själv över dagen och hade minimöhippa för en vän som ska gifta sig. Vi hade en supertrevlig dag med brunch och häng. Och jag fick köra våra fantastiska bil massa mil.

Marcus var på middag hos en kompis igår kväll och kom hem rätt sent så jag tog med mig barnen till Lillsjön på förmiddagen idag. Vi mötte upp en kompis till Didrik med familj och var där i tre timmar. Vi hade med oss både lunch och fika. Det blev en jättemysig dag.





På eftermiddag hade Didrik simskola. Jag och Love följde med och hängde i skogen utanför badhuset. Efter simskolan åkte vi ut till Valbo och åt middag på IKEA. vi hade fått en rabattkupong, så det blev gratis för hela familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar