lördag 2 juni 2018

Bröderna Halldin 16/5

Vädret är verkligen magiskt just nu. Det har varit över 20 grader och strålande sol massa dagar nu. Dock har jag väldigt mycket på jobbet och jobbar heltid för tillfället. Men jag har en hel del granskningsjobb just nu så flera dagar har jag flyttat ut kontoret.

Efter förskola och jobb har vi spenderat så mycket tid som möjligt utomhus. Hittills känns det som att maj har bjudit på bättre väder än vad hela förra sommaren gjorde. Det är även väldigt varmt inomhus, så Love har haft lite svårt att komma till ro på kvällarna.
Idag ringde Marcus mig och frågade om jag ville gå på cirkus med barnen ikväll. Han hade fått gratisbiljetter på jobbet. Marcus hade middag med kunder på kvällen så vi tog med oss mormor istället. Jag är väldigt glad att biljetterna var gratis. Föreställningen var riktigt dålig. Love och jag ville åka hem i pausen, men Didrik ville stanna. Men tio minuter in i andra akten så tröttnade även han.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar