söndag 9 november 2014

Dagens Didrik 7/11

Lilla D sov till strax innan 7. Hoppas att det inte blir några problem med tidsomställningen. 

Jag hatar jobbat några timmar idag. Skönt att komma in och beta av mailkorgen. 

Ikväll hände en läskig sak. Jag stod och tömde vår necessär i städskåpet. Didrik var snabb som bara den och rykte åt sig en flaska med rengöringsmedel och lyckades spraya sig i båda ögonen. Det blev ett besök på akuten. Efter många sköljningar och en koll av hornhinnorna så fick vi veta att allt såg bra ut. Så himla skönt! Vi blev högprioriterade den här gången så vi var bara där i en timme.

Jag känner mig verkligen som världens sämsta mamma. Varje gång det händer något allvarligt är det mitt fel. Det går så himla fort när olyckan är framme. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar