onsdag 5 november 2014

Abu Dhabi 12

Idag hängde jag och lilla D vid poolen på förmiddagen medans Marcus var på en guidad tur på formel 1 banan. Didrik var jätteduktig och lekte mest i den stora barnpoolen eller i bubbelpoolen. Tiden gå väldigt fort när det inte är en lugn stund. Helt plötsligt hade det gått tre timmar och det var dags att ta bussen och åka och möta upp Marcus och äta lunch på hamburgerrestaurangen Johnny Rockets. Det kan ha varit den godaste hamburgaren någonsin. 

På eftermiddagen stannade Marcus och Didrik kvar på hotellet när Didrik skulle sova middag. Jag gick till stranden och la  mig på första parkett vid havet. Det tog 2,5 timme innan Marcus och Didrik kom. Gud så skönt det var med lite egentid. Vi stannade på stranden och tittade på solnedgången. Så klart var det jättevackert och lyckligtvis lyckades jag fånga det på bild också.

Nu är det bara 1,5 dag kvar på vår semester. Usch, tiden har gått alldeles för snabbt och jag vill inte alls åka hem. Vi har det helt fantastiskt! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar