onsdag 26 november 2014

Dagens Didrik 27/11

Idag blev det kortdag för mig. Jag har lyckats tappa bort mitt passerkort så jag kan inte larma av på jobbet, alltså ingen idé att vara där så tidigt som jag brukar. Det var tokhalt imorse så jag vågade inte cykla. Vi åkte bil och lämnade Didrik tillsammans. Idag blev det väldigt tidigt, redan strax efter 7. Då är alla avdelningar sammanslagna och det var bara ett barn från Didriks avdelning där och ingen fröken från hans avdelning just när vi kom. Didrik blev nog lite förvånad och ville inte riktigt gå in i stora leksalen. Men det släppte nästa direkt, han kom på att han ville hoppa på madrasserna tillsammans med några större barn och då hade han inte tid att säga hej då helt plötsligt. 

Jag tog bussen när jag skulle hämta honom, det gick faktiskt väldigt smidigt. Jag gick från jobbet 15:13 och var på föris 15:35.

Didrik var lite kinkig på eftermiddagen. Jag fick inte alls städa och laga mat, utan skulle vara med honom hela tiden. Men vi hann iallafall klart tills våra gäster kom.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar