tisdag 9 oktober 2012

Vecka 29



Idag har vi varit hos barnmorskan. Bebisen verkar må bra. Hans hjärta slog 138 slag per minut och mitt Sf- mått var 28, precis enligt kurvan.
Jag hade dock lågt blodtryck, men det är inget jag märker av. Och så har jag fått en hel del sammandragningar. De gör inte ont och är inte regelbundna, så det är ingen fara. Barnmorskan trodde att det berodde på stress, så nu får jag ta det lite lugnare. Det är nog lite farligt att må så bra som jag gör, man tror att man kan köra på i samma tempo som tidigare, men det går inte riktigt. Det allra värsta är att jag måste slå av på takten på mina promenader, det känns som att jag går i myrfart nu. Men nu är det nya tider och jag har någon annan jag måste tänka på i första hand!
Har suttit och tittat på bilderna från vår fotografering, jag är så himla nöjd. Var tvungen att fota två bilder på datorn, som är från Idas blogg, www.fotografidamelin.blogg.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar