söndag 21 oktober 2012

Stockholmsnatt

Det här med sömnen går lite upp och ner. För några veckor sedan sov jag jättedåligt. Sen blev det mycket bättre. I lördags morse vaknade jag 05:30 och kunde inte somna om, men natten till idag har jag sovit jättebra.

Det har varit en jättemysig helg i Sthlm. I lördags på dagen var vi i Barkarby och shoppade lite. Fyndade ullkläder till Didde, bland annat en sparkdräkt där ordinarie pris var 399:- och vi betalade 39:-. Inte illa va?!

På eftermiddagen var vi på Ekerö och fikade, lika trevligt som vanligt :-) och min fina vän lånade ut alla sina mammakläder till mig, vilken lycka. En helt ny garderob! Det behövs verkligen nu när magen växer som bara den.

På kvällen var vi på middag i Bromma. Faktiskt trevligt och gott! Och vi kom hem med ett babyskydd, en bas och en adapter till barnvagnen. Det är väldigt praktiskt att ha vänner som man kan köpa bebissaker begagnat av.

Idag har vi varit på brunch hos en av mina kompisar som har flyttat och bor precis vid mamma och pappa. Jättetrevligt, gott och mysigt :-)

Kan inte påstå att vi har hunnit vila upp oss speciellt mycket den här helgen, men det var det värt :-)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar