lördag 20 oktober 2012

Tittut

Igår var jag och Marcus på ett extra ultraljud, inte för att något är fel med bebisen utan för att vi ville se honom igen och för att vi vill veta att allt ser bra ut. Inom Landstinget Gävleborg får man bara göra ett ultraljud, så vi hade bokat ett privat på Tittuts ultraljudsklinik på Östermalm i Stockholm.

Jag har varit lite orolig att allt inte är bra med bebisen de senaste dagarna. Jag vet inte riktigt varför, men det är ganska lätt att oroa sig när man är gravid har jag märkt.

Hur som helst så verkar vår lilla kille må alldeles utmärkt. Han väger ca 1350 gram, vilket är helt normalt för hans ålder. Vi fick även se honom i  3D, det var en riktigt mäktig upplevelse. Tyvärr sov han hela tiden, men han låg där inne och log för sig själv och drack fostervatten. Han har väldigt runda kinder, men ser väldigt söt ut.

Jag tycker absolut att det var värt pengarna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar