onsdag 19 januari 2011

Is it true?

Om 7 månader är jag fru Halldin, det känns helt galet! På ett väldigt bra sätt!

Just nu är det mycket i mitt liv som kretsar kring bröllopet. Mycket som ska planeras, men det är ju då jag trivs som allra bäst!

I måndags var vi och halvbeställde bröllopstårtan. Vi hade från början hoppats på att min kusins fru och mina kusinbarn skulle göra tårtan, men det var tyvärr inte praktiskt genomförbart. Så vi har bestämt oss för att beställa den från ICA Maxi. Kanske inte det första stället man tänker på, men Christoffer och Marie beställde därifrån och det var den absolut godaste tårtan som jag någonsin har ätit.

Vi har bokat själva ställningen och att de gör den, men inte själva utseendet och smaken. Det blir ett senare bekymmer. Googlade bröllopstårta och det finns ju hur mycket som helst att välja mellan. Här kommer några förslag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar