söndag 16 januari 2011

Bara vi är vänner

Många jobbtimmar = lite bloggande. Men nu borde det lugna ner sig på jobbet, så då blir det mer bloggande.

Herregud, jag har ju inte ens berättat om nyår. Det var fantastiskt trevligt! Vi var hos Christoffer och Marie och åt en fantastiskt god middag.

Vi har hunnit med en resa till Dalarna oxå. Vi firade pappas 60-års dag(mycket försenat) och jul tillsammans med min släkt. Det var som vanligt väldigt trevligt! Vi hann också med en 1½ mils skidtur och tro det eller ej, det gick faktiskt bra att åka så långt. Så nu känner jag mig faktiskt mycket lugnar när det gäller KortVasan.

Igår kom Sara-Li och Sofia, mina älskade vänner från Stockholm hit och hälsade på. Vi har haft så trevligt! Vi åt en massa räkor och drack lite vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar