tisdag 3 januari 2017

Bröderna Halldin 3/1

Idag är första dagen alla är feberfria. Pojkarna är pigga och glada.

Igår började jobba på riktigt igen. Det är en riktigt rivstart, men det är bara roligt. Det blir lite långa dagar på kontoret, men jag är där redan kl 6:45, så jag kommer trots många timmar hem i ok tid. 

Jag går upp kl 6, och med det senaste i vår familj, sovmorgon, så sover alla när jag går till bussen. Det är skönt att vara ensam uppe på morgonen. Det går så mycket snabbare då. Men snart kommer väl barnen börja vakna i gryningen igen så då måste jag nog kliva upp tidigare.

Än så länge tycker killarna att det är jätteroligt att vara hemma med pappa och de verkar inte fråga efter mig. De har gjort massa roligt; varit på Granön och åkt fyrhjuling, varit på återvinningen.

Marcus förser mig med bilder så jag hinner inte sakna pojkarna.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar