lördag 18 augusti 2012

Imse vimse spindel

Marcus har hela tiden varit lite orolig för att jag ska gå helt bananas och shoppa hur mycket som helst till vår lilla bebis. Jag tycker att jag har varit ganska duktig hittills, är inte riktigt lika säker på att min man håller med längre.

Till mitt försvar så har jag bara köpt ett klädesplagg till fullt pris, allt annat är köpt på rea, och jag har inte köpt något dyrt. Allt vi har köpt hittills är billigare än budgeten som jag gjorde för några månader sen.

I torsdags fick jag hem ett paket från La Redoute, med två så pyjamaser, ett startpaket och en amnings-BH. Och idag var vi på Barnens hus och då sålde de ut åkpåsar. Vi köpte ett blågrön fleeceåkpåse, visserligen en från Brio, men den passari i Emmaljungavagnen oxå :-)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar