onsdag 25 juli 2012

Emmaljunga Nitro city




Idag är en stor dag i mitt liv! Det har varit många sådana dagar den senaste tiden :-)
Av någon konstig anledning har jag nästan alltid varit väldigt intresserad av barnvagnar, och idag har jag fått min alldeles egna :-) Åh den är SÅ fin!!!
Det var inte alls en sån vi var inne på från början, men är både jag och Marcus jättenöjda. Jag kan tycka att det är lite väl tidigt att köpa barnvagn, men jag blev helt frälst i färgen Navy Dream när jag såg den och eftersom det är en limited edition färg så var den här vagnen en av de sista som fanns kvar. Det finns bara 250 st i den här färgen :-)
Tusen tack världens bästa mamma och pappa för presenten och för att ni nu förvarar vagnen åt oss!!!
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar