söndag 24 juni 2012

La la love

Åh, vad vi har fått mycket gjort idag! Min man är så oerhört duktig, för att inte tala om mina älskade föräldrar :-). Vi började dagen med att hänga på låset på IKEA, där sommarens rea startade. Vi var där för att köpa en spjälsäng till pyret, men det blev ganska mycket annat också. Vi hittade världens sötaste påslakan till spjälsängen.

Jag och mamma har städat vårt inomhusförråd, pappa har målat brädor till vårt nya plank och Marcus har hållit på med framsidan. Som en perfekt avslutning fick vi pengar av mamma och pappa så att vi kan köpa oss en Assistent. Nu är den beställd, jag längtar tills jag får hem den, då ska det bakas. Vi har beställt med det stora tillbehörspaketet, så vi kan bland annat mala egen färs, göra juice, göra müsli och egen korv. Vet inte riktigt hur mycket jag kommer använda korvmackapären, men vi har en iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar