söndag 18 december 2011

Good feeling

I fredags var det dags för den årliga julfesten på jobbet. Min feber gick över lika snabbt som den kom, så jag kunde vara med! Och tur var det för det var en av de roligaste festerna på länge. Uppslutningen var mycket god, det var bara två stycken som tackad nej. Vi började festligheterna klockan 17, 7 timmar senare var det bara 7 stycken som hade gått hem, det är ett ganska bra betyg på festen tycker jag. Det var länge sen jag dansade så mycket på en kväll, och det var så roligt. Både styrdans och vanlig dansgolvsshake blev det :-) För att sammanfatta det hela, en fantastisk kväll med underbara kollegor

När klockan var 3:15 ringde jag min underbara man, och bad om hämtning. Han skjutsade inte bara hem mig, utan tre av mina underbara kollegor också. DET ÄR KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar