måndag 10 oktober 2011

Välkommen in!

Vi ligger lite lågt med renoveringar här hemma. Vi har bestämt oss för att inte ha några stora projekt under hösten och vintern. Det känns egentligen väldigt skönt! Fast det är ju kul att hålla på och ännu roligare när det blir klart :-)

Sen vi kom hem från smekmånaden så har vi dock köpt en ny ytterdörr och ny utebelysning på framsidan. Det gjorde verkligen stor skillnad. Tänk vad mycket trevligare det ser ut nu.


Varje gång jag får en blombukett så säger jag till mig själv att jag måste köpa snittblommor oftare. Förra veckan hade jag två kollegor på besök här hemma och då fick jag den här fina buketten. 6 dagar senare är den fortfarande lika fin.

 En sak som hör hösten till är tedrickande. Jag har egentligen lite svår för varma drycker, men nu har jag blivit helt frälst. Jag har tur som har sådana underbara vänner som jag har. För några veckor sedan fick jag denna fina telåda proppfylld med te :-) Nu dricker jag te nästan varje kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar