söndag 27 mars 2011

Back in the days

En sak är då säker, man är ju inte 18 längre! Vår vuxenmiddag igår övergick till högskolefestande. Idag har vi mått som vi förtjänar, men gud som roligt det var!



Innan middagen igår så rensade vi på vår framsida. Vi hyrde ett gallersläp och fyllde det till bredden med en massa skit. Det fanns lite allt möjligt under snön. Vi hann med ett besök på K-Rauta oxå. Känns som att vi är där varje dag nu. Vi köpte dörrfoder till hallen på övervåningen, lika fina som de vi har satt upp på nedervåningen. I veckan som kommer ska vi lägga golv i hallen och sen sätt upp foderna. Sen ska de läggas nytt golv i garderobsrummet och sättas upp två våder tapeter i gästrummet. Sen är övervåningen färdigrenoverad, bortsett från badrummet. Men det får vänta några år.
Jag måste köpa blombuketter oftare. Gud vad fint det är med en bukett blommor på bordet. De senaste veckorna har det varit tulpaner. Dock älskar min ena kisse tulpaner. Han biter av blommorna. En morgon när jag kom ner så hade han bitit av alla blommor. Men jag har lärt mig att man kan göra fina saker med småtulpanblommor oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar