onsdag 14 juli 2010

Feelin´ hot hot hot

Oj vilken sommarvärme det kom helt plötsligt! En aningens för varmt, men nu får man inte klaga...

Vi fortsätter uppackandet i radhuset. Det går sakta men säkert framåt. Idag har vi varit på IKEA och köpt en ny garderob. Den är inte riktigt lika fin och bra som den förra, men den blir nog bra den också...

Vi jobbar fortfarande. Inte så himlans kul när det är så här fint väder, men jag har det fantastiskt lugnt på jobbet. Idag jobbade jag till 15:40, och det var det längsta på över en vecka. så jag ska inte klaga alls.
Marcus jobbar bara imorgon och på fredag, sen har han två veckors semester. Jag jobbar måndag och tisdag nästa vecka också, sen får även jag vara lite ledig.

Imorgon är det 9 veckor kvar tills vi åker till USA. Ju varmare det har blivit här hemma dessto mer längtar jag. I förrgår bokade och betalade jag de sista hotellena, så nu är allt klart. Känns så himla skönt. Nu är det bara att spara fickpengar...

Kissarna tycker inte om värmen. Det är minst lika varmt inne som det har varit ute, så de vet inte riktigt vart de ska ta vägen. Idag är första kvällen då det känns lite svalt ute. Så ikväll fick de sitta ute i sina koppel riktigt länge.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar