söndag 14 mars 2010

Back to life, back to reality

Efter en veckas underbar semester var det i måndags dags att ta sig tillbaka till vardagen, och det var inte det lättaste... Kändes som att jag knappt kom ihåg vad jag hette när jag kom till jobbet i måndags... Och än värre var att jag hade förträngt att jag hade tömt mitt kontor på möbler eftersom jag ska få nya... Efter några dagar var jag med i matchen igen och veckan gick snabbare än snabbast. Och i onsdags fick jag alldeles nya kontorsmöbler; en jättefin rosa kontorsstol och ett höj- och sänkbart skrivbord. Jag trivs som fisken i vattnet :-)

Det allra bästa med att ha kommit tillbaka hem är att våren har smygit sig på. Solen har skinit hela veckan och det har varit plusgrader, vilket gör att all snö är på väg att smälta bort, och tror det eller ej så går det ganska fort. Alla vägar och stora delar av gångvägarna är bara nu. Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar